XX. Bejegyzés

Mindenes bejegyzés #2


Halihó! A billentyűzet mögött Flora R. Grande és ez a második mindenes bejegyzésem. Semmi köze az elsőhöz, szóval nyugalom. 
Eltűntem néhány hétre, amit nagyon sajnálok. Bár, lehet ti nem. 
Miért tűntem el?
Most belekezdhetnék, abba a történetbe, hogy nagyon sokat kellett tanulnom az érettségi miatt és a többi, de nem. Ez nem igaz. Semmit sem tanultam. Azt hittem, hogy egy nagy nulla lesz mindegyik érettségim, de nem. Baromi jól sikerültek. Tehát, igaz mondás: "Ha nem tanultál rendesen négy év alatt, azon egy nap sem fog segíteni." 
De, ha nem a tanulás miatt, akkor miért tűntem el? Instagram. 
Nagyon menők lettek, ezek az Insta sztorik. Érdekelt, hogy egy ott kreált történettel mennyi olvasót tudnék szerezni. Kellemes csalódás ért. Szó szerint a megszállottjává tett. Igaz, vannak borzalmas oldalak, amiktől vérzik a szemem, de azokat próbálom elkerülni. Annyira belelendültem az írásba, hogy már 3 ilyen kis "oldalt" csináltam. Ezek:
1. @zarahmuller : Ez az első és szerintem a legkevésbé jó. Egyszerű gimis történet. Ilyenkor még nem tudtam, hogy ebből áll az Insta. Tehát #goodjob.
2. @chaushila: Lehet valamelyik régi olvasómnak ismerős a címe. Még rainbow_glittercat/Zarah Mendez néven csináltam a blogot a blogspot-on. Csak a prológusig jutottam, mert nem érdekelt túl sok embert (senkit). Átírtam, variáltam. Most pedig kint van. Meglepődtem, ugyanis van jó pár olvasója. Egy indián történet a 21.században. Fantasztikus kategória.
3. @stwinross: Ezzel az "oldallal" belevágtam a lehetetlenbe. A főszereplő vámpír. Most bizonyára felállt a hátatokon a szőr a Twilight miatt, de megnyugtatok mindenkit ez nem olyan. Ezzel vagyok a legjobban megelégedve mindegyik történet közül. Egy természetfeletti gimnázium, természetfeletti lényekkel, természetfeletti gondokkal. 

Érdekel valamelyik? Esetleg mindegyik? Kövess be és olvass bele! :)
Neked is van Instagramon történeted? Írd le a neved és örömmel elolvasom.


Írta: Flora R. Grande




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

IX. Bejegyzés

V. Bejegyzés

XIX. Bejegyzés